Spring navigationen over og gå direkte til indhold

Den gode generalforsamling 2/4: Økonomi og ansvar på generalforsamlingen

Som bestyrelsesmedlem kan man blive overvældet ved tanken om at få ansvar for overblikket over foreningens finansielle forhold. Mange uddelegerer nogle af opgaverne til professionelle aktører, men når det kommer til generalforsamlingen, er der opgaver og ansvar, som ikke kan uddelegeres.

Dette webinar er det andet af fire webinarer i serien ”Den gode generalforsamling”. Her bliver du gennem fire webinarer klædt godt på som bestyrelsesmedlem til dine opgaver både før, under og efter generalforsamlingen – og du får svar på de vigtigste spørgsmål man kan brænde inde med som bestyrelsesmedlem. Du kan vælge at deltage på alle eller enkelte af webinarerne i serien. Se de andre arrangementer her:

Dato: 23/01 Generalforsamlingen – sådan bliver I klar (1/4)

Dato: 30/01 Økonomi og ansvar på generalforsamlingen (2/4)

Dato: 06/02 Forslag og flertal på generalforsamlingen (3/4)

Dato: 13/02 Dirigentens rolle på generalforsamlingen (4/4)  

På dette webinar bliver du klogere på:

  • Hvilke forhold i økonomien skal bestyrelsen tage stilling til inden generalforsamlingen?
  • Hvad er bestyrelsens ansvar i forhold til budget, årsrapport og henlæggelser?
  • Hvilke elementer skal indgå i foreningens budget og årsrapport, og er det nødvendigt at bruge revisor?

Arrangements information

  • Webinar
  • 30. januar 2025 14:00
  • 30. januar 2025 14:30
  • -
  • Online
  • Gratis
  • Kun for medlemmer